UWV PLATFORM VOOR EN DOOR MENSEN MET EEN ARBEIDSONGESCHIKTHEIDSUITKERING
Bellen met Sensoor-eenzaam-begrip
Chatten met Sensoor-luisterend oor-eenzaam-begrip
Hulp geven en krijgen Achtergrond

Sensoor biedt een luisterend oor

Bij Sensoor kun je altijd terecht voor een vertrouwelijk gesprek of informatie.

keer gelezen
2078

Sensoor is een telefonische en online hulpdienst en is 24 uur per dag, het hele jaar door, bereikbaar. Iedereen kan hier terecht voor een vertrouwelijk gesprek of voor informatie over andere hulpverlenende instellingen.

Je kunt terecht bij Sensoor per telefoon, per mail en op bepaalde tijden ook per chat. Als je belt, krijg je een vrijwilliger aan de telefoon. De vrijwilligers zijn opgeleid om met aandacht naar je verhaal te luisteren zonder oordelen. Zij krijgen hierbij begeleiding van deskundige beroepskrachten.

Praten

Veel gesprekken gaan over eenzaamheid. Maar ook over werkloosheid en de financiële zorgen die daarbij komen kijken. Je kunt praten waarover je wilt: blijdschap, angst, verdriet. Kortom, alles wat je bezighoudt. Ook als je niet goed weet waar je moet beginnen, kan de vrijwilliger je helpen om de woorden te vinden.

Anoniem en vertrouwelijk

De gesprekken zijn anoniem en vertrouwelijk. Alles wat je vertelt blijft strikt geheim. Anoniem met iemand praten die je niet kent en ziet, kan heel fijn zijn. De vrijwilligers luisteren aandachtig, je verhaal staat centraal.

Gratis

De diensten van Sensoor kosten niets. Je betaalt alleen het beltarief en eventueel de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon.

Contactgegevens

Wil je ook je verhaal kwijt?

Telefoonnummer: 0900 – 0767 (5 cent per minuut, plus kosten provider)

Of kijk voor een lokaal Sensoornummer bij jou in de regio (kosten provider).

Gepubliceerd op: 16-11-2017

Reacties

Reactie toevoegen

Laat hieronder je reactie achter. Het betekent een verplicht veld

Reactie beperkt tot 1000 tekens, nog 1000 over

Deze website maakt gebruik van cookies. Gaat u hiermee akkoord?

Ja, ik ben akkoord